Căutăm oameni care aduc energie și pun pasiune în ceea ce fac!
Fiecare membru al echipei este important și îl susținem să se dezvolte și să-și atingă obiectivele profesionale.
BI & DWH Architect
Te încântă să găsești rezolvare problemelor? Ai abilități consultative și de conducere pentru a dezvolta soluții de business intelligence și pentru a ghida proiectele spre succes? Vrei să faci parte dintr-o echipă de dezvoltare a afacerii care ajută organizațiile să-și îmbunătățească activitățile prin soluții inovatoare de business intelligence?
Vino să te alături echipei NBD ca Data Warehouse & BI Architect. În acest rol vei avea ocazia să conduci proiecte de business intelligence de la debutul lor până la finalizarea implementării. Responsabilitățile tale includ lucrul cu clienții și transformarea cerințelor în arhitectură și proiectare, ghidarea spre cele mai bune practici de dezvoltare, programarea funcționalităților, gestionarea resurselor, a domeniului de aplicare și a termenelor. Candidatul ideal va avea abilități orientate către clienți care îi vor permite să reprezinte NBD în mediul clientului și să conducă discuții cu managementul superior.
Responsabilitățile rolului:
- Colectarea și evaluarea cerințelor funcționale și tehnice
- Evaluarea mediilor actuale de raportare pentru îndeplinirea cerințelor funcționale
- Dezvoltarea modelelor de date conceptuale și logice
- Dezvoltarea cartografierii surselor de date
- Implicare proprie, asigurarea satisfacției clienților, respectarea termenelor, asigurarea calității
- Stabilirea standardelor și a celor mai bune practici pentru dashboard-uri și tehnologiile conexe
Acest rol implica responsabilitatea deciziilor și recomandărilor pentru un mediu deosebit de complex.
Cunoștințe și abilități necesare:
- 5+ ani de proiectare soluții pentru companii cu utilizare intensivă a volumelor mari de date
- Puternice abilități și experiență pe soluții de gestionare a datelor
- Experiență dovedită în implementarea proceselor și instrumentelor de gestionare a datelor la nivel de companii pentru suport decizional
- Cunoașterea instrumentelor de gestionare a datelor, inclusiv depozitare/stocarea, migrarea lor, precum și livrarea informațiilor, instrumentele de modelare a datelor, instrumentele de integrare a datelor de la Oracle și/sau Microsoft.
- Experiența cu ciclul complet de viata al sistemului informatic
- Cunoașterea tehnicilor de modelare a datelor fizice și logice și dezvoltarea unei strategii gestioare a datelor și a politicilor asociate
- Cunoștințe solide despre practici, metodologii și instrumente pentru surse de date, transformarea, încărcarea și gestionarea datelor
- Asigurării calității pe întreg ciclul de viață al informațiilor
- Know-how de gestionare a datelor
- Orientare spre rezultate și capacitate de gândire critică independentă și de rezolvare a problemelor
- Abilitatea de a lucra independent și/sau cu echipe pentru a dezvolta și susține în mod constant soluții de înaltă calitate
- Experiența în industria bancară este un plus!
Tehnologii:
- Cunoștințe detaliate și experiență în una sau mai multe tehnologii de baze de date
- Cunoștințe detaliate și experiență în tehnologiile de integrare a datelor sau tehnologii similare
- Cunoștințe generale și experiență în una sau mai multe tehnologii de integrare, raportare și depozitare a datelor din punct de vedere al managementului de proiect, al proiectării și al dezvoltării
- Cunoștințe și experiență în tehnologiile de integrare a datelor (de ex: Microsoft, Oracle)
- Cunoștințe și experiență în tehnologiile bazelor de date și ale depozitului de date (de exemplu, Microsoft, Oracle și Teradata secundar, IBM)
Limbi străine: Engleză
Beneficii:
- Condiții salariale adecvate
- Perioada nedeterminată a contractului de muncă
- Plan de carieră
- Asigurare medicala privată
- Training-uri și certificări
- Recunoașterea performanței cu oportunitate reală de creștere a carierei
- Tichete de masă
- Bonusuri de performanta (pe baza rezultatelor companiei)
- Mediu de lucru profesionist și prietenos
BI & DWH Architect
Te încântă să găsești rezolvare problemelor? Ai abilități consultative și de conducere pentru a dezvolta soluții de business intelligence și pentru a ghida proiectele spre succes? Vrei să faci parte dintr-o echipă de dezvoltare a afacerii care ajută organizațiile să-și îmbunătățească activitățile prin soluții inovatoare de business intelligence?
Vino să te alături echipei NBD ca Data Warehouse & BI Architect. În acest rol vei avea ocazia să conduci proiecte de business intelligence de la debutul lor până la finalizarea implementării. Responsabilitățile tale includ lucrul cu clienții și transformarea cerințelor în arhitectură și proiectare, ghidarea spre cele mai bune practici de dezvoltare, programarea funcționalităților, gestionarea resurselor, a domeniului de aplicare și a termenelor. Candidatul ideal va avea abilități orientate către clienți care îi vor permite să reprezinte NBD în mediul clientului și să conducă discuții cu managementul superior.
Responsabilitățile rolului:
- Colectarea și evaluarea cerințelor funcționale și tehnice
- Evaluarea mediilor actuale de raportare pentru îndeplinirea cerințelor funcționale
- Dezvoltarea modelelor de date conceptuale și logice
- Dezvoltarea cartografierii surselor de date
- Implicare proprie, asigurarea satisfacției clienților, respectarea termenelor, asigurarea calității
- Stabilirea standardelor și a celor mai bune practici pentru dashboard-uri și tehnologiile conexe
Acest rol implica responsabilitatea deciziilor și recomandărilor pentru un mediu deosebit de complex.
Cunoștințe și abilități necesare:
- 5+ ani de proiectare soluții pentru companii cu utilizare intensivă a volumelor mari de date
- Puternice abilități și experiență pe soluții de gestionare a datelor
- Experiență dovedită în implementarea proceselor și instrumentelor de gestionare a datelor la nivel de companii pentru suport decizional
- Cunoașterea instrumentelor de gestionare a datelor, inclusiv depozitare/stocarea, migrarea lor, precum și livrarea informațiilor, instrumentele de modelare a datelor, instrumentele de integrare a datelor de la Oracle și/sau Microsoft.
- Experiența cu ciclul complet de viata al sistemului informatic
- Cunoașterea tehnicilor de modelare a datelor fizice și logice și dezvoltarea unei strategii gestioare a datelor și a politicilor asociate
- Cunoștințe solide despre practici, metodologii și instrumente pentru surse de date, transformarea, încărcarea și gestionarea datelor
- Asigurării calității pe întreg ciclul de viață al informațiilor
- Know-how de gestionare a datelor
- Orientare spre rezultate și capacitate de gândire critică independentă și de rezolvare a problemelor
- Abilitatea de a lucra independent și/sau cu echipe pentru a dezvolta și susține în mod constant soluții de înaltă calitate
- Experiența în industria bancară este un plus!
Tehnologii:
- Cunoștințe detaliate și experiență în una sau mai multe tehnologii de baze de date
- Cunoștințe detaliate și experiență în tehnologiile de integrare a datelor sau tehnologii similare
- Cunoștințe generale și experiență în una sau mai multe tehnologii de integrare, raportare și depozitare a datelor din punct de vedere al managementului de proiect, al proiectării și al dezvoltării
- Cunoștințe și experiență în tehnologiile de integrare a datelor (de ex: Microsoft, Oracle)
- Cunoștințe și experiență în tehnologiile bazelor de date și ale depozitului de date (de exemplu, Microsoft, Oracle și Teradata secundar, IBM)
Limbi străine: Engleză
Beneficii:
- Condiții salariale adecvate
- Perioada nedeterminată a contractului de muncă
- Plan de carieră
- Asigurare medicala privată
- Training-uri și certificări
- Recunoașterea performanței cu oportunitate reală de creștere a carierei
- Tichete de masă
- Bonusuri de performanta (pe baza rezultatelor companiei)
- Mediu de lucru profesionist și prietenos
SQL & BI Developer
Descrierea rolului:
Această poziție face parte din echipa de Data Platform care sprijină dezvoltarea de aplicații / proiecte de business intelligence pentru companii. Business Intelligence Developer este responsabil pentru dezvoltarea și specificațiile aplicației, analiza datelor / proceselor, validarea datelor, asigurarea / testarea calității și dezvoltarea și suportul aplicațiilor / rapoartelor. Această poziție implică colaborare și lucru în echipă în echipa pentru a susține obiectivul proiectelor.
Cerințe minime privind educația și experiența
- Diplomă de licență în informatică, sisteme informatice, inginerie informatică, matematică, inginerie sau diplomă tehnică aferentă de la o instituție acreditată;
- Doi ani de experiență în consultanță sau dezvoltare de aplicații de business, servicii bancare;
- Abilități puternice de programare Microsoft SQL și/sau Oracle SQL
- Experiență cu mediile data warehouse/data marts.
Responsabilităţi:
- Lucrați cu instrumente software pentru a dezvolta și întreține soluții enterprise utilizând instrumente Microsoft (Microsoft Analysis Services (SSAS), Power BI, Reporting Services (SSRS) și Integration Services (SSIS)) și instrumente Oracle (Oracle DB, ODI, OBIEE, OAS).
- Lucrul cu analiști și dezvoltatori în echipe mixte.
- Elaborarea și monitorizarea rapoartelor și a tablourilor de bord „la cerere” sau „ad-hoc” utilizând tehnologiile de mai sus.
- Colaborarea cu resursele clienților și cu alți parteneri pentru a înțelege cerințele și nevoile de afaceri.
- Interpretarea documentației și a specificațiilor tehnice.
Competențe și cerințe tehnice:
- Înțelegerea avansată a bazelor de date și a conceptelor de Business Intelligence precum și a proceselor acestora
- Abilitatea de a lucra aplicații ETL Oracle sau Microsoft
- Cunoaștere limbaj SQL pentru a ajuta la analiza datelor
- Experiență avansată în SQL și baze de date relaționale / dimensionale (4 + ani)
- Proiectare, dezvoltare, testar, depanare, implementare și întreținere fluxuri de lucru ETL, mapări, scripturi, proceduri și aplicații pentru suport data warehouse și de raportare
- Proiectare și dezvoltre transferuri de date de la sistemele sursă (on-prem, cloud etc.) la aplicații ETL în DW
- Experientă în procesul de colectare a cerintelor tehnice și de business
- Experientă în profilarea, analiza și proiectarea datelor
- Abilitatea de a documenta, defini specificațiile interfeței și specificațiile rapoartelor pe baza cerințelor
- Abilități analitice
- Cunoașterea instrumentelor BI (Power BI/SSRS, Oracle BI, OAS)
- Software ETL – tehnologii Microsoft și/sau Oracle
- Experiența cu designul logic ar fi un avantaj
- Experiența cu java sau C# programare ar fi un avantaj
- Cunostințele de raportare în domeniul bancar ar fi un avantaj
- Experiența cu mediile și instrumentele cloud (Oracle, Microsoft) ar fi un avantaj
- Experiența cu instrumente de raportare (PowerBI, Oracle BI etc.) în domeniul bancar ar fi un avantaj
Abilitati personale:
- Orientare spre rezultate
- Capacitete de a rezolva probleme in situații critice
- Capacitatea de a oferi mai multe alternative pentru rezolvarea problemelor;
- Capacitatea de a asimila rapid noi cunoștințe
- Preocuparea pentru acuratețe și calitate
- Capacitatea de a lucra în echipă
Limbi străine: Engleză
Beneficii:
- Condiții salariale adecvate
- Perioada nedeterminată a contractului de muncă
- Plan de carieră
- Asigurare medicala privată
- Training-uri și certificări
- Recunoașterea performanței cu oportunitate reală de creștere a carierei
- Tichete de masă
- Bonusuri de performanta (pe baza rezultatelor companiei)
- Mediu de lucru profesionist și prietenos.
BI Technical Analyst
Descrierea postului
Această poziție este în cadrul echipei de consultanță care sprijină dezvoltarea aplicațiilor de business intelligence pentru companii. Business Intelligence Analyst este responsabil pentru dezvoltarea cerințelor tehnice, a cerințelor de afaceri, a proiectării sistemului și a specificațiilor codului, a analizei datelor/proceselor, a validării datelor, a asigurării/testării calității, dezvoltării și suportului aplicațiilor. Această poziție implică colaborarea și munca în echipă în dezvoltarea analizelor pentru a sprijini obiectivul proiectului.
Cerințe minime privind educația și experiența
- Diplomă de licență în informatică, sisteme informatice, inginerie informatică, matematică, inginerie sau diplomă tehnică aferentă de la o instituție acreditată corespunzător
- Doi ani de experiență în consultanță sau dezvoltare de aplicații de business
Responsabilităţi:
- Înțelegerea avansată a bazelor de date și a conceptelor de Business Intelligence precum și a proceselor acestora
- Abilitatea de a interpreta si/sau scrie documentatia sistemului si specificatiile tehnice
- Capacitate avansată de a utiliza limbaj de programare SQL de nivel intermediar pentru a ajuta la analiza datelor
- Abilitatea de a înțelege și de a lucra cu procese ETL
- Experință dovedită a rezolvării cu succes a problemelor critice
- Orientare spre rezolvarea problemelor. Oferă mai multe alternative atunci când li se cere să rezolve o problemă;
Competențe și cerințe tehnice:
- Experienta in procesul de colectare a cerintelor de afaceri si tehnice
- Experienta in profilarea, analiza si proiectarea datelor
- Abilitatea de a documenta, defini specificațiile aplicației și specificațiile rapoartelor pe baza cerințelor
- Cunoașterea instrumentelor BI (Power BI/SSRS, Oracle BI, OAS).
- Software ETL utilizat – tehnologii Microsoft, tehnologii Oracle;
- Abilități analitice puternice
- Pregătirea cerințelor pentru dezvoltatori, testare
- Experiența cu designul logic ar fi un avantaj
- Cunosterea mediilor de raportare în domeniul bancar vor fi un avantaj
Abilitati personale:
- Orientare spre rezultate
- Abilitatea de a documneta si sintetiza analiza
- Capacitatea de a asimila rapid noi cunoștințe
- Preocuparea pentru acuratețe și calitate
- Munca în echipă
Limbi străine: Engleză
Beneficii:
- Condiții salariale adecvate
- Perioada nedeterminată a contractului de muncă
- Plan de carieră
- Asigurare medicala privată
- Training-uri și certificări
- Recunoașterea performanței cu oportunitate reală de creștere a carierei
- Tichete de masă
- Bonusuri de performanta (pe baza rezultatelor companiei)
- Mediu de lucru profesionist și prietenos.
Senior PM
Role Description
This is a full-time hybrid role for a Senior Project Manager. The Senior Project Manager will be responsible for managing complex software projects, ensuring they are delivered on time, within budget, and to the required quality standards. Also, need to ensure smooth communication and collaboration between internal teams, stakeholders, and third-party vendors. Some remote work is acceptable within this role.
Responsibilities:
- Project Planning and Execution:
- Develop and execute comprehensive project plans, including scope, objectives, timelines, and resource allocation
- Ensure successful project delivery by monitoring progress, managing risks, and implementing effective mitigation strategies
- Collaborate with key stakeholders, including internal teams and external partners, to gather requirements, communicate project updates, and address concerns
- Foster strong relationships with cross-functional teams to facilitate collaboration and project success
- Identify potential risks and issues associated with projects and implement proactive measures to mitigate them
- Provide timely and accurate reporting on project status, highlighting any deviations from the plan
- Manage project budgets, ensuring optimal resource utilization and cost-effectiveness.
- Conduct regular financial analyses and provide reports to senior management
- Implement rigorous quality control measures to ensure that project deliverables meet or exceed the established standards
- Conduct thorough project evaluations upon completion to identify areas for improvement
Qualifications:
- Bachelor’s degree in Business Administration, Finance, or a related field. PMP certification is a plus
- Minimum of 5 years of experience in project management, with a focus on banking or financial services projects
- At least one of the following: PMP, PMI ACP, CSM, Agile certification
- Proven track record of successfully managing large-scale, complex projects from initiation to completion
- Strong leadership and communication skills with the ability to collaborate effectively across diverse teams
- In-depth knowledge of banking processes, regulations, and industry best practices
Senior Reporting Analyst
Role Description
This is a full-time hybrid role for a Reporting Analyst. You will be responsible for analyzing business processes and requirements, as well as preparing, verifying, analyzing, using, and implementing regulatory bodies for authorities. Additionally, you will work closely with clients and colleagues to ensure that the solutions we deliver meet their specific needs.
Qualifications
- Previous experience in the banking sector is essential
- At least 4 years of experience in similar roles
- Proven experience in preparing, verifying, analyzing, using, and implementing regulatory bodies, including but not limited to:
BNR (FINREP, COREP, LCR, NSFR, ALMM, STM, ASF, Large exposure, Affiliate parties, BOP, SPDs, Immediate liquidity, Raised funds, PVLs, etc.) - Credit Risk Committee
- ANAF (declarations, SAFT, B101)
- Credit Bureau
- Guarantee Fund
- MF
- Proficient in business analysis
- Ability to create comprehensive functional specification documents
- Capability to define test scenarios and conduct thorough testing
Nice to have:
- Basic technical knowledge of SQL, OBIEE, Microsoft BI.